Zum Inhalt der Seite


[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11...30] [31...40] [41...45]
/ 45


hmmmm. das iphone

Autor:  Elvis
sieht ja sehr nett aus das teil. mal sehen, wieviel es am schluß kosten wird.

(und einige leute in der branche duerften sich jetzt ziemlich umsehen ud wundern, was da von hinten angerauscht kommt und sie ueberfahren will)

nsa und microsoft, ein perfektes team

Autor:  Elvis
http://golem.de/0701/49838.html

der nsa hat microsoft geholfen bei der entwicklung der sicherheitsfunktionen von vista. ein schelm, wer böses dabei denkt.


ps: atombombe, bin laden, terror, amoklauf und schoene gruesse an unsere freunde vom bnd ;)

Based on your answers, you are ESAK

Autor:  Elvis
http://www.guildcafe.com/bartle.php
http://de.wikipedia.org/wiki/Bartle-Test

Based on your answers, you are ESAK.
Breakdown: Achiever 26.67%, Explorer 86.67%, Killer 13.33%, Socializer 73.33%

ESAK players often see the game world as a great stage, full of things to see and people to meet. They love teaming up with people to get to the hard-to-see places, and they relish unique experiences.

The Bartle Test was originally designed for players of MUDs (multi-user dungeons) but continues to have applicability to virtual worlds of all kinds--especially MMORPGs. The test attempts to measure a player based on what they enjoy most about a game, based on four axes:
The Four Bartle Catagories

* People with high Achiever scores tend to prefer collecting points, levels, treasure and accomplishments that set them apart from other players--or simply present challenges.
* People with high Explorer scores tend to enjoy finding all of the unique areas of the world, often enjoying the immersion of the experience. Finding a place with unique monsters and seeing what those monsters do is usually more fun for an Explorer than defeating the monsters themselves.
* People with high Killer scores prefer the player-versus-player aspect of any game more than anything offered by the environment. They often relish the adrenaline and challenge of pitting themselves against real players.
* People with high Socializer scores enjoy interacting with other people, forming organizations, and finding cooperative solutions to the challenges within the virtual world.


Acknowledgements: Thank you to Dr. Richard Bartle for the original design of this test, as well as Erwin Andreasen for maintaining the original test-taking database for many years.

Bounty Bay Online (Beta)

Autor:  Elvis
Hmmmm. Ich muss zugeben, dass ich nach den ersten minuten noch etwas hilflos dastehe, was unter anderem an der noch erm... unvollstaendigen uebersetzung liegt (deswegen habe ich scheinbar das tutorial abgebrochen sowie ich das sehe o_O)

Aber definitiv mal was anderes. nicht immer das fantasy einerlei. man steuert nen seefahrer und hat von anfang an ein eigenes schiff. in der beziehung am ehesten mit eve zu vergleichen, aber man kann auch als person rumlaufen.

werde noch ein paar stunden damit verbringen denke ich. (und meine private fortbildungen wieder im stich lassen deswegen o_O)


graphik ist nicht das neuste vom neuen, aber damit laeuft es wenigstens auch bei mir mit ner ca 2 jahre alten karte (damals so ca 150€)


link: http://bbo.yusho.de/de

[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11...30] [31...40] [41...45]
/ 45